نیمروز از شبکه ی 3




    نیمروز از شبکه ی 3


   وبلاگ طرفداران برنامه ی نیمروز از شبکه ی 3
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 16481
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 2331
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

» نیمروز 1390/3/18
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت9:45---1 اسفند 1390
دوتا عکس جالب از علی ضیا دارم که پفک میخوره ایشالله ایمیلش میکنم الان نه هاااااا بعدا ایمیل میکنم تا تو برنامه هم نشون بدن

فاطمه سادات
ساعت13:56---27 بهمن 1390
سلام به نیمروزیای محترم .من نیمروزوخیلی دوست دارم چون پرازمهربونیوصداقته تااینجاکه دیدم ولی زمانش مناسب نیست چون یابایدبرنامه روببینم یانمازاول وقتموازدست بدم که به هیچ عنوان امکان نداره پس خواهش میکنم زمانشوتغییربدیدکه بقیه استانهاهم ببینن ممنون منتظرم هایادتون نره شوخی هم ندارم وگرنه انقدرپیغام میدم تایاحرفموگوش بدیدیا...

نسرين اكبري
ساعت17:01---26 دی 1390
سلام چراكيليپ هاي جالب برنامه راداخل سايت نمي زاريد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابتونيم دانلود كنيم.


عارفه
ساعت9:53---30 آبان 1390
سلام به اقا نیما خسته نباشید وبلاگ رو بروز تر کردید وا قعا علی اقا باید به شما افتخار کنند که همچین کسی رو دارن و براشون وبلاگ به این زیبایی ساختین واقا گل کاشتین

مژگان
ساعت10:57---20 آبان 1390
از اين كه اين فيلم روز مادرتون رو گذاشتيد توي وبلاگتون تا ما دانلود كنيم خيلي ممنون اون روز برنامه خيلي خوبي بود اون لحظه اي كه اقاي ضيا مادرشو ديد وابراز محبت كرد خيلي خوب بود من خودم دانلودش كردم من ديگه حرفي ندارم براي همه شما دعا وارزوهاي خوب مي كنم قربون شما برم

zahra
ساعت21:45---4 مهر 1390
سلام ...ممنون ازبرنامتون اگه لطف کنیدساعت برنامتون بیشترباشه خیلی ممنون میشم مسابقه هم بذارید

نسرین
ساعت19:54---4 مهر 1390
سلام برنامتون خیلی عالیه مخصوصا مجریش که خییییییییییلی باحاله

zahra
ساعت12:01---4 مهر 1390
سلام.واقعابرنامتون عالیس بخصوص اجرای آقای علی ضیاء یک تشکرویژه ازتموم دست اندرکاران برنامه ی نیمروز

شکیبا
ساعت13:36---2 مهر 1390
من که میگم هیچ کدوم از اعضا سنشون از 12 سال تجاوز نمیکنه.
حالا یا عقلی یا سنی!


مریم
ساعت14:10---1 مهر 1390
سلام امیدوارم حالت خوب باشه. وای من دیگه نمی تونم نیمروز رو ببینم خداکنه ساعتش رو تغییر بدن راستی چرااااااااا جواب نمیدی.مریم12سالهپاسخ:حرف زدنت به 12 ساله ها نمی خوره

hiutap
ساعت11:16---26 شهريور 1390
aaaaaaaaaaaaaah chera hichkas be pm haye mano nemide agha nima fekr konam shoma sali 1 baram be veblag sar nemizanin akhe harchi nazar midamo montazere b mishinam hichkas j mano nemide....baba moham sefid shod az bas paye internet montazere b neshastam

hiutap
ساعت11:10---26 شهريور 1390
ادم توی شیلنگ شنا کنه اما جلوی 100 هزار نفر 2 تا گل نخوره.... برد استقلال رو به همه ی استقلالی ها تبریک میگم الهی کور بشه چشمی که نمیتونه خوشی ما استقلالی ها رو ببینه

setareh
ساعت12:45---23 شهريور 1390
خیلی ممنون از برنامه ی خوبتون/میخواستم بگم خیلی حیفه که من نمیتونم برنامتونوببینم چون تاساعت2سرکارم وقتیم که برمیگردم خواهرم شروع به تعریف کردن میکنه که دل منو اب میکنه وداعغ حسرت به دلم میزاره چون من فقط2بار برنامتونو دیدو وخیلیم خوش اومده

شکیبا
ساعت21:54---22 شهريور 1390
با این اوصاف یعنی ساعت برنامه تغییر نمیکنه؟؟
اگه این طوری باشه نیمروز برای من فقط تا چند روز دیگه ادامه داره.
خدا کنه از پاییز تغییر بدن ساعتشو.


نیمروزیه نصف روز
ساعت20:01---22 شهريور 1390
واقعابرنامتون /نیمروز/خیلی گله البته انشاا... عمرتون مثل گل نباشه/وجدانا اقاسیدعلی میاد تو وبلاگت اقا نیما

محمد
ساعت12:28---22 شهريور 1390
سلام
ازبرنامه قشنگتون ممنونم


شبنم
ساعت20:39---16 شهريور 1390
سلام ببخشید میشه بیوگرافی کامل آقای ضیاء رو بذارین؟

ممنون از سایت خوبتون


یاسمن
ساعت21:31---15 شهريور 1390
می شه ایمیل برنامه رو بگید
پاسخ:نداره آبجی


آرزو
ساعت13:15---13 شهريور 1390
سلام اگه به یک همکار نیاز داشتی خبرم کن هرچی عکس وفیلم ونوشته از سید علی بخواهی دارم

کهکشانی
ساعت13:50---7 شهريور 1390
سلام
به عنوان اولین کامنت باید بنویسم برنامه نیمروز فوق العاده است و همه برای تعریف ازخود برنامه وعوامل ان از اسم من یعنی عالیه استفاده میکنند و این باعث افتخار و خوشحالی من است
راستی وقت کردید یه سری هم به وب گروه ما که کاملا علمیه بزنید امیدوارم حوصله شو داشته باشید
فعلا
به امید داشتن شبای خوشگل وپر ستاره وانشاالله همیشه ماه خونه هاتون باشید


شبنم
ساعت16:12---6 شهريور 1390
خیلی ممنون از اینکه به نظرات ما توجه میکنین
دمت گرم داش نیما


شبنم
ساعت18:03---3 شهريور 1390
برنامه ی نیمروز عالیه


دم همتون جیز
پاسخ:همون چیز


آهو
ساعت19:35---18 تير 1390
من اولا از شبکه سه خوشم نمی آمد اما حالا که برنامه نیمروز آمده در آن ساعت به هیچ شبکه ای دیکری نمی زنم.
پاسخ:زنده باشید شما


آهو
ساعت19:35---18 تير 1390
من اولا از شبکه سه خوشم نمی آمد اما حالا که برنامه نیمروز آمده در آن ساعت به هیچ شبکه ای دیکری نمی زنم.

فاطمه
ساعت18:57---9 تير 1390
شما میگین فقط کسانی که عضو شدن می تونن بعضی چیزارو ببینن چرا ؟البته منم عضوم ولی هر کاری می کنم میگن اسم شما رمز کاربری اشتباه اما من باهمون اسم ورمز ثبت نام کردم اخه چرا؟
پاسخ نیمروز:به حروف کوچک و بزرگ حساس هست فرم ورودی


فاطمه
ساعت18:18---9 تير 1390
میشه تا نظرمونو می نویسیم جواب بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟پاسخ نیمروز:نه هر ازر گاهی به نظرات وبلاگ سر میزنم

کاملیا
ساعت12:58---30 خرداد 1390
سلام می خواستم بگم می شه رمزودوباره بفرستین آخه برادر احمقم Deleteش کرده.
پاسخ نیمروز:بله می فرستیم


کاملیا
ساعت16:51---28 خرداد 1390
بابا می خواستم بپرسم چطوری باید نامه هاتو تو ایمیل چک کنی
پاسخ نیمروز:کاری نداره که میری سایت یاهو ت قسمت ایمیل که نوشته email کلیک کن بع ازت اسم آیدیت و رمز عبور همون پسورد می خواد بعد درست وارد کردن ییهو میری تو ایمیلتو چک می کنی


کاملیا
ساعت16:47---28 خرداد 1390
چراجواب نمیدی؟
پاسخ نیمروز:جواب دادم


کاملیا
ساعت16:43---28 خرداد 1390
یک چیز ازتون بپرسم بهم نمی خندین؟لطفا الآن جواب بدید.پاسخ نیمروز:نه گریه می کنیم

کاملیا
ساعت15:48---28 خرداد 1390
من همه ی این شرایط ودارم فقط باید موضوع مربوط به مراسم ها باشه یا خارج از اونام می تونم موضوع بدم .راستی من مطالب جالب زیاد دارم.
پاسخ نیمروز:خارج از اونام می تونه باشه ولی فقط مال جوونا باشه رمز عبور به وبلاگ گروهی رو تو ایمیلت میدم


کاملیا
ساعت15:32---28 خرداد 1390
ببخشید میشه شرایط شو بگین آخه ایمیل من چک میشه حوصله ی جروبحث باخواهرمو ندارم.
پاسخ نیمروز:هیچی به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشی برای آپلود فایل اهل عشق و حال جوانی سالم باشی . مطالب به درد بخور تو ذهنت و تو هر جا که دوست داری داشته باشی همین


کاملیا
ساعت14:52---28 خرداد 1390
شرایط من کامله واسه وبلاگ نویسی.

کاملیا
ساعت14:45---28 خرداد 1390
سلام واسه اون که گفتین می تونید کمکم کنید آره می تونم چه کمکی ازدستم برمیاد؟
پاسخ نیمروز:اونو به ایمیلتون میفرستم


فاطمه
ساعت13:29---26 خرداد 1390
سلام.ببخشیداینکه چند نفرمیخواین تو وبلاگ بنویسه شرایطش چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ نیمروز:هیچی جوون باشه با حال باشه دسترسی به اینترنت پر سرعت داشته باشه همین و البته نیمروزی هم باشه


کاملیا
ساعت17:06---25 خرداد 1390
ببخشید چی بنویسم؟
پاسخ نیمروز:منظورم وبلاگ می تونی کمکم کنی واسه وبلاگ نویسی


کاملیا
ساعت16:26---25 خرداد 1390
ممنون که تا شب اصلاحش می کنید.

جمعن خسته نباشید
پاسخ نیمروز:کاملیا جان می خوای بنویسی


کاملیا
ساعت16:05---25 خرداد 1390
سلام می خواستم بپرسم که چرالینک روز مادرتون دانلود نمیشه من تازه وارد جمع تون شدم واسه همین اون روز برنامه رو ندیدم من به پیشنهاد یکی از دوستام نشستم پای این برنامه .حالاکه دانلود نمی شه من چیکار کنم.
پاسخ نیمروز:گفتم که تا شب اصلاحش میکنم


کاملیا
ساعت15:04---25 خرداد 1390
دوباره سلام می خواستم بگم که آقای ضیاءخیلی بادل وجراءتِ که می تونه حرفاشو راحت بزنه،می خوام بگم آقای ضیا ایول.


اگه می شه یک بیوگرافی ازآقای ضیاداشته باشید.ممنون
پاسخ نیمروز:بله این جرئت علی آقاست که معروفش کرده حتما بیوگرافیش رو میزارم


کاملیا
ساعت13:16---25 خرداد 1390
سلام برنامه ی نیمروز خیلی عالیه .مجریش آقای ضیایی هم خیلی باحال ازهمه ی دست درکاران این برنامه ممنونم



پاسخ نیمروز:تشکر


شراره
ساعت13:41---21 خرداد 1390
واقعابرنامه نیمروز حرف نداره.همه ی دوستام عاشق برنامه نیمروز هستند.اقای علی ضیانیز مجریگریشون عالیه با اینکه من راهنمایی هستم اما برنامه گزینه جوانشون رو از اون وقتی که پخش شد بعضی وقتا میبینم.
پاسخ:بله شما لطف دارید


هستی
ساعت1:08---19 خرداد 1390
هر وقت بتونم برنامشو میبینم جالبهاگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده

رها
ساعت0:45---19 خرداد 1390
سلام. برنامه ی نیمروز خیلی فوق العاده است به نظر من که برنامش خیلیم با خوده البته اجرای اقای علی ضیا زیبایی این برنامه رو دوچندان کرده و میتونم بگم شبکه سه با این برنامه ترکوند ممنون از همه ی دست اندرکاران این برنامه مخصوصا اقای ضیا

رها
ساعت0:45---19 خرداد 1390
سلام. برنامه ی نیمروز خیلی فوق العاده است به نظر من که برنامش خیلیم با خوده البته اجرای اقای علی ضیا زیبایی این برنامه رو دوچندان کرده و میتونم بگم شبکه سه با این برناه ترکوند ممنون از همه ی دست اندرکاران این برنامه مخصوصا اقای ضیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : نیما نیکبخت | تاريخ : چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:نیمروز,وبلاگ طرفداران برنامه ی نیمروز,برنامه ی نیمروز شبکه ی سه,سایت برانامه ی نیمروز 3,www,nimrooz3,ir,شبکه ی 3, مهران مدیری,قهوه تلخ,نیمروزی ها,وبلاگ نیمروز,علی ضیاء,وبلاگ علی ضیاء,عکس علی ضیاء,روز مادر در نیمروز , دانلود کلیپ روز مادر نیمروز,نیمروز فیلم, فیلم روز مادر علی ضیاءعلی ضیاء و مادرش در نیمروز,لوگوی نیمروز, نیمروزی ها,عکس نیمروز,تقدیم به نیمروز,سید علی ضیاء,بیوگرافی علی ًیاء,بیوگرافی نیمروز,بخشی از هنر نمایی های سید علی ضیاء,خلاصه برنامه ی نیمروز,,دانلود فیلم کامل روز مادر,رو مادر,نیمروز روز مادر فیلم کامل,1390/3/18 نیمروز,خلاصه ی برنامه ی نیمروز ,خلاصه ی نوشته ی برنامه ی نیمروز, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب